تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

بازارهای خوب دبی

بازار پارچه دبی

در بازار پارچه که از بهترین مراکز خرید دبی است از کتان تا ابریشم، پارچه های ابریشمی تا ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و … همه یافت می شود. مسافران تور دبی نوروز 95 میتوانند در این مرکز خرید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند .این بازار یکی دیگر از مراکز خرید دبی میباشد و در خیابان الفهدی در منطقه بردبی قرار دارد.در این بازار از کتان تا ابریشم ، پارچه های ابریشمی تا ساری های زیبای هندی ، پارچه های توری ، قیطان و … همه در این بازار یافت می شود . در این جا می توانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنید .در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

بازار پارچه دبی

بازار پارچه دبی

 

مرکز خرید حمرین‌ سنتر‌ دبی

مرکز خریدحمرین‌ سنتر‌دبی یکی از بهترین مراکز خرید دبی بوده آماده بهترین خدمات برای مسافران تور دبی می باشدکه بسیار مدرن و زیبا و یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی این شهر می باشد. این مجهز به سیستم های خنک کننده قوی و سایر امکانات مورد نیاز می باشند.در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. هوای بسیار خنک در این مرکز خرید باعث گردیده تا بسیاری از مسافران به دلیل گرمای شدید سطح شهر به ویژه در ماه های گرم سال، خرید از این مرکز خرید به سایر مناطق دبی ترجیح دهند.حمرین‌ سنتر‌‌ واقع در دیره یک مرکز خرید معروف برای میهمانان به شمار می‌آید و در حدود 80 فروشگاه، چندین رستوران و پارکینگ با ظرفیت 800 اتومبیل را ارائه می‌دهد .در تور دبی نوروز 95 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

حمرین‌ سنتر‌

 

مرکز خرید اژدها دبی

مرکز خرید اژدها در دبی که شامل: نمایشگاه ها، مراکز خرید و رستورانها است.که ۴۰۰۰ شرکت فعال در زمینه محصولات چینی در آن مشغول به کار هستند.این مرکز خرید به چندین بخش بازرگانی و خدماتی و اداری تقسیم شده است.جاذبه اصلی آن معماری نادر آن است ۱۵۰۰۰۰ مترمربع در آن طرف مرکز خرید به بخش اول پروژه بین المللی نخل اختصاص دارد . در تور دبی نوروز 95 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .این فروشگاه بزرگ مطمئناً جای بسیار مناسبی ست برای خرید های بزرگ و به تعداد زیاد. این فروشگاه برای مردم عادی و یا توریست ها جذابیت خرید ندارد ولی با هزار فروشنده اش می تواند هر تعداد جنس از هر چیزی را تامین کند.مسافران تور چین میتوانند از جذابیت این فروشگاه زیبا دیدن نمایند.در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید اژدها دبی

مرکز خرید اژدها دبی

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 95

تور دبی فروردین 95

مرکز خرید اژدها دبی

مرکز خرید اژدها دبی

مرکز خرید حمرین‌ سنتر‌ دبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.