تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

هتل کارتون استانبول

 

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول در میدان معروف، پر رفت و آمد و جذاب تقسیم واقع گردیده است و نزدیک به ناحیه سنتی بیلو می باشد که به دلیل داشتن فعالیت های فرهنگی مانند: برگزاری اپرا، کنسرتها، تئاتر و نمایشگاهها به شهرت فراوان رسیده است. این هتل تور استانبول امکانات رفاهی متنوع و رفاهی شیک را به همراه دکوراسیونی از شخصیتهای کارتونی معروف برای میهمانان تور استانبول طراحی کرده است . این شخصیت های کارتونی سراسر قسمت های عمومی هتل را تزئین کرده اند .در طبقه آخر رستوران شیشه ای The Moon ، با دیوارهای شیشه ای، سقف شیشه ای و حتی یک آسانسور شیشه با چشم اندازیی زیبا قرار گرفته که با  تراس پذیرایی خود، آماده ارائه خدمات و پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور استانبول نوروز 95  میباشد.در این هتل صرافی هم وجود دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. در اتاق های هتل کارتون استانبول همان گونه که از اسمش پیداست دیوارهای اتاق ها با تصاویر و تابلو های انیمیششن های بی نظیر تزئین شده اند.در تور استانبول تعطیلات زمستان 94 حتما در این هتل اقامت کنید. اتاق ها راحت و مدرن هستند و امکانات خوبی مانند : تلویزیون های Wi-Fi ,کانال های ماهواره ای رایگان, تهویه مطبوع , حمام مدرن با دوش ,تلویزیون ماهواره‌ای، سشوار، سیستم اطفاء حریق، گاوصندوق دیجیتال و سیستم پخش موسیقی را برای پذیرایی از مهمانان هتل اماده کرده اند همچنین یک مرکز جکوزی برای آرامش و تمدد اعصاب نیز برای گردشگران تور استانبول 95  فراهم گردیده است.

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

 

هتل مارتی استانبول

 

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و از 11 طبقه و 270 اتاق تشکیل شده است این هتل در بهترین قسمت استانبول، در در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است . این هتل به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد از این رو دسترسی به این مناطق را برای مسافران تور استانبول آسان نموده است. این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگ قرار دارد.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی می باشند. این هتل اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.

از امکانات هتل مارتی استانبول در تور استانبول زمستان 94 می توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، آسانسور، 4 اتاق جلسه، صبحانه بوفه، رستوران، کافی شاپ، روزنامه رایگان در لابی، لاندری، نگهداری از کودکان، خدمات ازدواج و .... اشاره کرد.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول

 

جاذبه های گردشگری پوکت تایلند

 

موزه صدف های دریایی در پوکت تایلند واقع در نزدیکی ساحل راوای یکی از دیدنی های پوکت می باشد که در این نمایشگاه انواع مختلف صدف و خرچنگ های دریایی و هر آنچه که در دریا برای تماشاگران تور تایلند زمستان 94 جالب توجه است نگهداری میشوند.اگر علاقمند به این موجودات و اطلاعاتی در مورد آنها هستید تماشای این موزه را از دست ندهید.در این موزه انواع صدف های دریایی و بیش از 2000 گونه صدف نگهداری می شود.در این موزه تنها اسکلت آهکی صدف پوکت و همچنین  فسیل هایی با قدمت چندساله هم نمایش داده می شود.برای بازدید از این موزه گردشگران تور تایلند می توانند همه روزه از ساعت 8 الی 19 به این موزه در تور تایلند نوروز 95 مراجعه کنند.

 

موزه صدفهای دریایی در پوکت تایلند

 

 

تپه کائورانگ در پوکت تایلند به عنوان بهترین دیدنی های تایلند محسوب می شود که بر روی این تپه رستوران و مکان هایی برای استراحت مسافران تور تایلند وجود دارد. شما بروی این تپه می توانید قدم بزنید و از بالای تپه شهر پوکت را مناظره کنید .در ضمن اگر فرزندان خود را بردید مواظب باشید چون این تپه ارتفاع زیادی از سطح زمین دارد.در روی تپه کائورانگ ، در شمال شرقی شهر پوکت ،پارکی  قرار گرفته است که از روی آن می توان چشم انداز بسیار خیره کننده ای از شهر و برخی سواحل جزایر را نظاره گر بود. در میان این پارک مجسمه یکی از فرماندهان پوکت در طول سلطنت رامای پنجم تعبیه شده است.در تور تایلند نوروز 95 حتما از این پارک دیدن کنید.

 

 

 

 

ساحل کاتا در پوکت تایلند یکی از دیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل همواره بسیار شلوغ است و برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی در تور تایلند نوروز 95 نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور لحظه آخری تایلند با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

 

آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد

آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد :

این آرامگاه متعلق به میرزا ابراهیم اوّل، دومین و بزرگترین واقف سادات رضوی است که در سال 1042 ق وفات نمود و هم اینک این آرامگاه در محله کوهسنگی انتهای خیابان شهید بهشتی واقع شده است .وی از اجله‌ی سادات رضوی خراسان در زمان صفویه بوده و نسب شریفش با بیست و یک واسطه به امام‌زاده «ابو جعفر موسی مبرقع»‌ فرزند حضرت جواد (ع) می‌رسد.مقبره میرزا ابراهیم واقع در ملک شخصی خود وی در مجاورت مجموعه فرهنگی‌– تفریحی کوهسنگی در دامنه کوه و انتهای خیابان بهشتی، با منظره ایوانی کاشی‌کاری شده جلب‌نظر می‌نماید.در صحن مقبره تعدادی از علمای قرن اخیر خراسان مدفون شده­اند. این فضای تاریخی ـ فرهنگی بر جاذبه های کوهسنگی مشهد افزوده است. مقبره و باغ آن به سادات رضوی مشهد تعلق دارد و ایشان عموماً به زیارت جدّ واقف خود میروند. بازدید از مقبره میرزا ابراهیم برای گردشگران تور مشهد نوروز 95 آزاد است.میرزا ابراهیم در سال 1038 قمرى موقوفات مهمى را در شهرهاى مشهد و اردکان و تربت جام وقف بر اولاد ذکور و اناث خاندان خویش و عامه سادات رضوى ساکن شهر مشهد ( ارض اقدس ) کرده است.موقوفه وى بسیار فعّال است و حدود بیست هزار نفر ( در سال 1381 خورشیدى ) از آن بهره مند مى شوند. این موقوفه توسط متولى از اعقاب خود میرزا ابراهیم اداره مى شود و درآمد سالانه آن میان سهم بران توزیع مى گردد.موقوفه میرزا ابراهیم سبب شده است تا چند هزار خانوار از سادات رضوى ساکن مشهد و اعقاب خاندان واقف در سراسر کشور شجره نسب خویش را تا کنون حفظ نمایند، لذا اقدام وى یکى از پدیده هاى فرهنگى مهم شهر مشهد است. تور مشهد زمستان 94

هتل های خوب مشهد

هتل صدف مشهد 

هتل صدف مشهد یکی از هتل آپارتمان های 2 ستاره مشهد می باشد که مجهز به کلیه امکانات رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی, حمام , یخچال , تلویزیون , سیستم سرمایش و گرمایش , تلفن می باشد . تور مشهد زمستان 94

آدرس هتل آپارتمان صدف مشهد : خیابان امام رضا 14 , دانش شرقی 21

 


 

 هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که دارای 76 اتاق در 6 طبقه و دو فاز می باشد که 10 اتاق دو تخت و 55 اتاق 3 تخت و 11 اتاق 4 تخت می باشد . در این هتل پذیرایی از مهمانان تور مشهد نوروز 95 به صورت صبحانه بوفه و نهار و شام با منوی غذایی که شامل دو نوع غذا است .

امکانات هتل سیمرغ :

لابی ،فولبرد ، رستوران ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات اختصاصی ، صبحانه ، تاکسی سرویس ، آسانسور ، گشت درون و برون شهری 


 

هتل زیتون مشهد 

هتل سه ستاره زیتون مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در تمام ایام سال با سریس رفت و برگشت به حرم مطهر حضرت رضا (ع) آماده خدمات رسانی به گردشگران تور مشهد نوروز 95 می باشد .

امکانات هتل زیتون مشهد :

لابی , کافی شاپ ,  ماهواره ,  اینترنت در لابی , پارکینگ اختصاصی ,  رستوران ,  آسانسور , خدمات خانه داری , گشت دردون و برون شهری , تاکسی سرویس ,  صندوق امانات اختصاصی, صبحانه