تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

بازارهای خوب دبی

بازار پارچه دبی

در بازار پارچه که از بهترین مراکز خرید دبی است از کتان تا ابریشم، پارچه های ابریشمی تا ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و … همه یافت می شود. مسافران تور دبی نوروز 95 میتوانند در این مرکز خرید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند .این بازار یکی دیگر از مراکز خرید دبی میباشد و در خیابان الفهدی در منطقه بردبی قرار دارد.در این بازار از کتان تا ابریشم ، پارچه های ابریشمی تا ساری های زیبای هندی ، پارچه های توری ، قیطان و … همه در این بازار یافت می شود . در این جا می توانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنید .در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

بازار پارچه دبی

بازار پارچه دبی

 

مرکز خرید حمرین‌ سنتر‌ دبی

مرکز خریدحمرین‌ سنتر‌دبی یکی از بهترین مراکز خرید دبی بوده آماده بهترین خدمات برای مسافران تور دبی می باشدکه بسیار مدرن و زیبا و یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی این شهر می باشد. این مجهز به سیستم های خنک کننده قوی و سایر امکانات مورد نیاز می باشند.در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. هوای بسیار خنک در این مرکز خرید باعث گردیده تا بسیاری از مسافران به دلیل گرمای شدید سطح شهر به ویژه در ماه های گرم سال، خرید از این مرکز خرید به سایر مناطق دبی ترجیح دهند.حمرین‌ سنتر‌‌ واقع در دیره یک مرکز خرید معروف برای میهمانان به شمار می‌آید و در حدود 80 فروشگاه، چندین رستوران و پارکینگ با ظرفیت 800 اتومبیل را ارائه می‌دهد .در تور دبی نوروز 95 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

حمرین‌ سنتر‌

 

مرکز خرید اژدها دبی

مرکز خرید اژدها در دبی که شامل: نمایشگاه ها، مراکز خرید و رستورانها است.که ۴۰۰۰ شرکت فعال در زمینه محصولات چینی در آن مشغول به کار هستند.این مرکز خرید به چندین بخش بازرگانی و خدماتی و اداری تقسیم شده است.جاذبه اصلی آن معماری نادر آن است ۱۵۰۰۰۰ مترمربع در آن طرف مرکز خرید به بخش اول پروژه بین المللی نخل اختصاص دارد . در تور دبی نوروز 95 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .این فروشگاه بزرگ مطمئناً جای بسیار مناسبی ست برای خرید های بزرگ و به تعداد زیاد. این فروشگاه برای مردم عادی و یا توریست ها جذابیت خرید ندارد ولی با هزار فروشنده اش می تواند هر تعداد جنس از هر چیزی را تامین کند.مسافران تور چین میتوانند از جذابیت این فروشگاه زیبا دیدن نمایند.در تور دبی فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید اژدها دبی

مرکز خرید اژدها دبی

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 95

تور دبی فروردین 95

مرکز خرید اژدها دبی

مرکز خرید اژدها دبی

مرکز خرید حمرین‌ سنتر‌ دبی

جاذبه های توریستی کیش

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش


از روشهای ذخیره سازی آب آشامیدنی در زمان قدیم در جزیره کیش ، ایجاد آب انبار بود. یک آب انبار دو قلو با پنج بادگیر در سال 1372 برای جمع کردن آب های سطحی،در نزدیکی درخت سبز در مکان یک آب انبار باستانی و قدیمی در نزدیکی شهر حریره با تکنیک معماری سنتی یزدی ایجاد شد.در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

تخریب شدن مسیر آبهای سطحی که به آب انبارهای سنتی منتهی می شد همزمان با ساخت و ساز کیش ، کاربرد مهم و اصلی آب انبارها از بین رفت و هم اکنون برای تهیه آب شیرین از دستگاه های آب شیرین کن استفاده می شود. معماری و ساختار آب انبار روزگار گذشته و قدیمی را به یاد می آورد و برای گردشگران و مسافران تور کیش بسیار دیدنی و جالب می باشد.مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

در غرب جزیره زیبای کیش کشتی بزرگ و عظیم الجثه ای در ساحل زیبا و نیلگون کیش کشتی یونانی معروف به گل نشسته است. کشتی یونانی کیش به لحاظ قدمت تاریخی دارای اهمیت نیست. در تاریخ چهارم مرداد ماه 1345 کشتی از بندر امام خمینی به یونان سفر می کرد  و به گل نشست و بعد هشتاد روز با تلاش یدک‌کش هلندی هم نتوانستند کشتی را نجات دهند .از اطلاعات بدست آمده مشخص شد که کشتی در زمان به گل نشستن متعلق به کشور یونان و به اسم کولااف بوده .مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. کشتی یونانی کیش در سالهای 1338 تا یکسال قبل از به گل نشستن ، متعلق به کشتیرانی کشور ایران بوده. امپراطور و نچرایست از دیگر نامهای این کشتی یونانی کیش می باشد. کشتی یونانی کیش در زمان غروب خورشید منظره ای دیدنی و جالبی را دارد که باعث جذب مسافران و گردشگران تور کیش فروردین 95 می شود. در ساعات پایانی روز تشعشعات نور خورشید با رنگهای قرمزی و نارنجی در پشت کشتی یونانی چشم انداز زیبایی را به همراه دارد و به همین علت مسافران تور کیش بسیاری برای عکس گرفتن و تماشای منظره دیدنی به غرب جزیره کیش می روند.در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش

در نزدیکی بازار مرجان کیش پارک ساحلی مرجان قرار دارد، از زیباترین و جذابترین مراکزهای دیدنی جزیره کیش است که مسیر ارتباطی از بازار مرجان به دریا می باشد.مسافرانتور کیش فروردین 95 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند. بیشتر مسافران و ساکنان جزیره کیش در اطراف این پارک زمانی را برای تفریح برای خود سپری می کنند. و از چشم اندازهای جذاب و زیبای ساحلی جزیره کیش لذت می برند. آلاچیق ها و محوطه جذاب پارک ساحلی مرجان کیش محیط بسیار مناسبی ایجاد شده که به دور از شلوغی و سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های فوق العاده و زیبای طبیعت اطراف لذن ببرید و در زمان اقامت در جزیره زیبای کیش از منطقه ای که دارای ساحلی شفاف و بسیار زلال عکسهای خاطره انگیز و به یاد ماندنی بگیرید و لذت ببرید و سفری خوب را با تور کیش تجربه کنید .در تور کیش نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

مطالب مرتبط:

تور کیش فروردین 95

تور کیش نوروز 95

آب انبار پنج بادگیر جزیره کیش

کشتی یونانی کیش

پارک ساحلی مرجان کیش


جاذبه های گردشگری هند

ساحل چیاتی هند

هندوها محل های دیدنی زیادی دارند که تمام گردشگران تور هند باید از آن جا دیدن کنند. یکی از این مکان ها ساحل چپاتی است! در واقع چپاتی محلی است که با اعتقادات هندو ها گره خورده است.چپاتی محلی زیبا ست که در کنار سواحل زیبا قرار دارد و داستان خاص خود را دارد. وعده مسافران تور هند بیشتر در شب های آرام است که این مکان را لبریز می کنند. مهمترین وجه این مکان آرامش بخش بودن آن هم به دلیل دریاست و خانواده ها برای دوری از دغدغه ها به آن جا پناه می آورند.روبرویچپاتیدرست در وسط دریا یک بت بزرگ که ارتفاع آن ۴ متر و دارای عرض ۲ متر است ساخته شده است.هندی ها می گویند اگر این بت را صدا بزنند هنگام غرق شدن آن ها را نجات می دهد! در واقع هنگامی که در حال غرق شدن هستند سه بار اگر بگویند بچاو قطعا نجاتشان خواهد داد! بچاو به معنی مرا نجات بده است.در تور هند میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. البته نا گفته نماند که محیط و منظره این محل بسیار زیباست و دارای آرامش خاصی است و همه مدیون انرژی ساحل است. در اطراف چپاتی فروشگاه ها و رستوران هایی است که می توانید وعده های غذایی خود را میل کنید و نیازهای خود را تامین کنید. مسافران تور هند با سفر به این منطقه زیبا میتوانند خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند.

 ساحل چپاتی هند

 

جانتار مانتار هند

جانتار مانتار یکی از جذابترین آثار تاریخی هندوستان که درنگاه اول نظر هر بینده ای را به خود جذب می کند مجموعه المان های معمارانه ی جانتارمانتار است که درکنارهم یک رصد خانه ی بسیار زیبا را تشکیل می دهند. این مجموعه که درشهر جیپور قرارگرفته است یکی از جالب ترین رصدخانه های نجوم است.در تور هند میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. المان های جانتار مانتار درسال های ۱۷۲۶ تا۱۷۳۴ توسط مهاراجه ی هندی به نام طراحی شده اند و در واقع مجموعه ی کاملی از زیبایی ، عملکرد و همچنین یک نشانه ی شهری بسیار ارزشمند را به وجود آورده اند. جانتار مانتار هند  از ۱۴ ابزارهندسی برای اندازه گیری زمان ، پیش بینی کسوف و خسوف ، گرفتن ردپای ستارگان درمدارهایشان ، تعیین زوال سیاره ها و… استفاده می کند.مسافران تور هند بهترین لحظات را سپری خواهند کرد.

سایه ای که توسط بزرگترین المان مجموعه طرح ریزی می شود ساعت روز را به ما نشان می دهد و المانی که در بالاترین نقطه قرار دارد زمان وزیدن بادهای موسمی را معین می نماید.این مجموعه که از سنگ های محلی و مرمر ساخته شده است و هر کدام از ادوات یک مقیاس نجومی را دربردارند و درواقع مانند یک محاسبه گرنجوم عمل می کنند. از طرفی چرخش وبالارفتن از پله هایی که به آسمان می رسند عملکرد مجموعه را درسطحی بالاتر از یک رصدخانه قرار می دهد.گردشگران تور هند میتوانند با سفر به این محل زیبا خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند.

 جانتار مانتار هند

مطالب مرتبط:

ساحل چپاتی هند

جانتار مانتار هند

تور هند نوروز 95


رستوران های معروف چین

آشپزخانه کنجد سیاه چین

این رستوران از بهترین رستوران های شهر پکن و جزو ۵ رستوران برتر این شهر هستش، که تقریبا تمام گردشگران و مسافران تور چین که به این شهر سفر کردن و از غذاهای این رستوران تست کردن رضایت کامل دارن و اون رو به بقیه هم پیشنهاد میدن.  BSK بهترین مواد غذایی رو استفاده می کنه و اونا رو خیلی عالی طبخ می کنه. طعم غذاهاش خیلی خوبه. کارکنانش خیلی خوب سرویس دهی می کنن و جالب اینجاست که منوی رستوران هم هر روز تغییر می کنه. مسافران تور چین میتوانند از غذاهای خوب این رستوران لذت ببرند.

آشپزخانه کنجد سیاه چین

آشپزخانه کنجد سیاه چین

آشپزخانه کنجد سیاه چین

آشپزخانه کنجد سیاه چین

رستوران هانگ بین لو چین

رستوران هنگ بین لو یکی از قدیمی ترین رستورانهای پکن با 150 سال سابقه که به عنوان بهترین رستوران مسلمانان معرفی شده است.در کشور چین به علت حضور مسلمانان در شهرهای مختلف و نیز به علت رعایت موازین خاص دینی و شرعی و استفاده نکردن از بعضی از انواع خوراکیها, رستورانهای خاصی برای خود بوجود آورده اند که برای مسافران تور چین نیز قابل استفاده است. در این رستوران انواع غذا ها مانند کبابهای متنوع,انواع جوجه,کباب اردک مخصوص چینی,گوشت بره,تاس کباب,سوپ وسایر غذاهای محلی چینی عرضه می گردد. در تور چین میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

مطالب مرتبط:

آشپزخانه کنجد سیاه چین

رستوران هانگ بین لو چین

تور چین نوروز 95


هتل های 5 ستاره مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از نزدکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل متشکل از 325 اتاق شیک و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , تلویزیون , مبلمان و یخچال و... می باشد. همچنین این هتل دارای محیطی معنوی و آرامش بخش است و به سبک معماری ایرانی اصیل طراحی شده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , استخر , سونا , جکوزی , سالن تنیس و بیلیارد , آرایشگاه , سالن بدنسازی و... اشاره کرد. زائران و مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

 

هتل قصر طلایی مشهد

تور مشهد هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی از هتل های 5 ستاره مشهد مقدس می باشد که متشکل از 20 طبقه و 600 واحد می باشد. این هتل بین المللی 60 هزار مترمربع وسعت دارد و دارای 20 اتاق سینگل , 60 اتاق پرنسس روم , 100 سوئیت و 400 اتاق دبل می باشد.

تور مشهد هتل قصر طلایی

 

 

از امکانات هتل قصر طلایی مشهد می توان به رستوران های بین المللی با انواع غذاهای لذیذ سنتی و دریایی , استخر , سونا , سالن بدنسازی , اتاق بازی برای کودکان و... اشاره کرد که مسافران عزیز تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

تور مشهد هتل قصر طلایی

در این هتل برای فرزندان دلبند زائران محوطه ای در نظر گرفته شده است که دارای مربیان باتجربه ای می باشد تا ازفرزندان شما مراقبت کنند تا شما با خیالی اسوده به حرم و یا خرید بروید. برای مسافران تور مشهد این هتل می تواند محل مناسبی برای اقامت باشد.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر زیارتی می باشد که در یک منطقه بسیار خوش آب و هوا واقع شده است. این هتل 33 هزار مترمربع وسعت دارد و متشکل از 162 اتاق معمولی , اتاق دوبلکس و سوئیت می باشد.

تور مشهد هتل پردیسان

لازم به ذکر است که برند هتل پردیسان مشهد یعنی نام و لوگوی آن در کشور سوئیس به ثبت جهانی رسیده است. از امکانات هتل می توان به مجموعه رستوران های مدرن آن , استخر , سونا , سالن بدنسازی , سالن بیلیارد و تنیس , سالن ماساژ و... اشاره کرد.

تور مشهد هتل پردیسان

رستوران های این هتل عبارتند از رستوران ارکیده , فست فود رز , رستوران ضیافت , رستوران میخک , ر ستوران کلبه سنتی که با لذیذترین غذاها آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز تور مشهد می باشد.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل نیز می توان به استفاده رایگان از مجموعه آبی آن و 20% تخفیف برای استفاده از سالن تنیس و بیلیارد آن اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل پردیسان مشهد