تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

باغ معجزه دبی

باغ معجزه دبی

باغ معجزه دبی Miracle Garden Dubai در محیطی بسیار زیبا با گل های درخشان در وسط صحرا از دیدنی های دبی است که موجب شگفتی گردشگران دبی می باشد.این پارک که در روز ولنتاین 2013 راه اندازی شد. با گل روی زمین و حلقه های قوسی و قلب شکل آراسته شده، باغ حدود 45 میلیون گل دارد.این باغ در حال حاضر نامزد برای ثبت رکورد گینس بخاطر طولانی ترین دیوار گل جهان است. حداقل 45 رنگ طبیعی در باغ معجزه وجود دارد.آفر تور دبی
هر منطقه دارای طرح های محوطه سازی عمودی و افقی خاص هر گردشگاه است، که قوسی شکل است و مسیر با مینی چتر سایه رنگارنگ پوشش داده شده ، هرم های گل با 10 متر ارتفاع، آب استخر در فضای باز، سرویس بهداشتی، وضو خانه و نمازخانه همگی از امکانات این باغ  برای گردشگرانتور دبی خرداد 95  می باشد .

 

خانه اپرا در دبی 

یکی از جاذبه های گردشگری تور دبی بهار 95 خانه اپرا دبی است . این ساختمان که در 70 هزار متر مکعب ساخته می شود شامل دو شکل هندسی با رنگ و شکل و ساختار همگونی هستند که به زیبایی معماری کلاسیک را با هنر آمیخته اند.خانه اپرا یک سازه غیر معمول و خاص می باشد که  برای هدفی خاص طراحی گردیده است.نمای بیرونی این ساختمان دارای معماری مدرن است و محیطی آرامش بخش را در داخل ایجاد کرده است. دو قله ساختمان خانه اپرا و سالن تئاتر مجموعه را تشکیل می دهند. از این قله ها ساختمان با نرمی خاصی به سمت پایین سوق پیدا می کند تا نهایتا به زمین برسد.ساختمان سه ورودی اصلی که با ایجاد دالبرهایی در این شکل هندسی ایجاد شده اند. خانه اپرای دبی شامل خانه اپرا، سالن تئاتر، گالری هنری، مدرسه هنرهای نمایشی و یک هتل زیبا و رویایی شش ستاره است.تور لحظه آخری دبی


بهترین هتل های دبی

هتل آپارتمان پنج ستاره ترید سنتر دبی Dubai Trade Centre Hotel Apartments در منطقه تجاری دبی واع شده است. میهمانان عزیز، با آبتنی در استخر و استفاده از سونا و جکوزی هتل؛ دمی را به آرامش سپری کنید.در تور دبی از امکانات این هتل زیبا استفاده کنید. وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند.این هتل آپارتمان دارای 492 اتاق می باشد. اتاقها، به سیستم تهویه مطبوع، مجهز میباشند.کارکنان پذیرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرین می باشند.این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنید.میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر تنیس شرکت کنند.شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید. درتور دبی خرداد 95 میتوانید از این هتل زیبا و مجهز استفاده نمایید.

هتل آپارتمان دبی ترید سنتر

هتل آپارتمان دبی ترید سنتر

هتل آپارتمان دبی ترید سنتر

هتل آپارتمان دبی ترید سنتر

هتل آپارتمان دبی ترید سنتر

هتل آپارتمان دبی ترید سنتر

هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا 171 اتاق دارد. کارکنان این هتل که از هتل های 2 ستاره دبی است مهربان و با دقت ، آماده خدمت رسانی میباشند. اتاقها، به سیستم تهویه مطبوع، مجهز میباشند.کارکنان پذیرش هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا ، شبانه روز پاسخگوی مسافرین می باشند.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

این هتلِ مناسب خانواده و مناسبِ سفرهای کاری، فعالیت‌‏های متنوعی را برای مهمانان فراهم می‌‏کند از جمله خرید، اسکی، رستوران‏‌های مختلف، ساحل و سرگرمی‏‌های دیگر. هتل در مجموع ۲۴۴ اتاق دارد که در ۵طبقه قرار گرفته‌‏اند. در این ساختمانِ مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع، استقبال از مهمانان در لابی هتل با پذیرش و چک‌اوتِ ۲۴ساعته صورت می‏‌گیرد. تسهیلات هتل عبارت‏ند از روزنامه، بار و رستوران، شبکه‌ی اینترنت بی‏‌سیم و خدمات خشک‌‏شویی. مسافرانی که با ماشین سفر کرده‏‌اند، می‏‌توانند از پارکینگ نزدیک هتل استفاده کنند. در تور دبی میتوانید بهترین لحظات را در این هتل سپری کنید.

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا


مراکز خرید تایلند

مرکز خرید اسپلنید بانکوک یکی دیگر از مراکز خرید معروف تایلند است که در بانکوک قرار دارد. دارای امکانات فراوانی از قبیل مغازه های خرده فروشی, کتاب فروشی, سوپر مارکت, 12 رستوران مجزا,سالن تاتر, سالن موسیقی با 1500 صمدلی, سالن بولینگ, سالن بزرگ ماساژ آب گرم, سالن اسکیت روی یخ.

این مرکز خرید 7 طبقه در در جاده راتچادا و در نزدیکی مترو قرار دارد. مرکز خرید اسپلنید بانکوک در سال 2009 افتتاح شد. در این مرکز خرید شما به راحتی می توانید برند های متنوع ای را که مد نظر دارید بیابید. در تور تایلند ما شرکت کنید و شبی خوش و آرام و سرگرم کننده را در این مرکز خرید سپری کنید و سفر خود را خاطره انگیز کنید.

مرکز خرید اسپلنید بانکوک

 مرکز خرید اسپلنید بانکوک

مرکز خرید اسپلنید بانکوک

مرکز خرید اسپلنید بانکوک

 بانکوک یکی از شهر های بزرگ تجاری دنیاست. که دارای مراکز خرید مدرن و بین المللی فراوانی است که مرکز خرید سنترال چیلدوم یکی از این مراکز خرید است. این مرکز خرید هفت طبقه مجزا از هم را دارد که در طبقه اول لوازم آرایشی بهداشتی, عطریات, کیف و کفش دستی است با برند های مختلف و مروف مانند Marc By Marc, Mulberry, Louis Viutton, Jacob, Dior.

در طبقه چهارم امکان پیدا کردن سوغاتی مربوط به کشور تایلند را دارید مانند ابریشم و لوازم دست ساز با کیفیت تایلندی.خوبی این مرکز خرید این است که زیاد پر سر و صدا و شلوغ نیست و شما به راحتی می توانید به طور کامل این مرکز خرید را بگردید و در کمال آرامش خرید کنید. با انتخاب تور تایلند تعطیلات اردیبهشت 95  برای سفر به راحتی به این مرکز خرید دسترسی پیدا خواهید کرد.

مرکز خرید سنترال چیلدوم بانکوک


رستوران های تایلند

رستوران ایرانی پردیس از رستوران های ایرانی تایلند با دو شعبه در شهرهای بانکوک و پاتایا بوده که آماده ارائه خدمات به مسافران تور تایلند می باشد. رستوان پردیس با مدیریت ایرانی و طرفداران خاص خود بوده و دارای منویی شامل انواع خوراکهای لذیذ ایرانی می باشد.

نشانی رستوران پردیس بانکوک تایلند : بانکوک، خیابان راما ۴، بعد از تقاطع سوریونگ ، شماره ۸۹۴-۸

 

رستوران پردیس بانکوک تایلند

رستوران پردیس بانکوک تایلند

رستوران رنگایا پوکت تایلند با غذاهای متنوع ژاپنی ، غذاهای دریایی و انواع استیک می باشد . مسافران تور تایلند خرداد 95 با خوردن یک فنجان از Tom Yam Goong (سوپ میگوی تند) و Gaeng Phed Yang  (اردک سرخ شده در ادویه کاری قرمز ) مزه واقعی غذا را در این رستوران درک می کنند .

 

رستوران رنگایا پوکت تایلند

رستوران رنگایا پوکت تایلند


رستوران رنگایا تایلند

رستوران رنگایا تایلند

جاذبه های گردشگری کیش

آموزش پرواز با گلایدر کیش

آموزش پرواز با گلایدر کیش از جاذبه های معروف در این جزیره توریستی می باشد که عمده طرفداران این تفریح جوانان هستند، علاقه مندان می توانند در حین پرواز نمایی زیبا از جزیره کیش را تماشا کنند. آموزشگاه بعد از گذراندن دوره آموزشی زیر نظر مربیان گواهینامه پرواز را صادر می کند.شما می توانید بعد از آموزش پرواز با گلایدر کیش در سفر تور کیش پرواز بر فراز آسمان جزیره را تجربه کنید.