تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

معروف ترین مراکز خرید در دبی

بازار مدینه الجمیرا دبی

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب با معماری سنتی می باشد که دارای رستوران های متعدد و ساحلی است. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز می باشدمی توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید تور لحظه آخری دبی می باشد . اجناس معمولا سنتی است از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست را می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی عطر و عود به مشام می رسد .این مرکز خرید تور دبی بهار 95 کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی می باشند . گردشگران تور دبی اردیبهشت 95 اگر به وسایل سنتی علاقه مند می باشند می توانند سری هم به این بازار بزنند.

 

 

 


بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور دبی در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و … همه در این بازار یافت می شودعلاوه بر پارچه های زیبا،برخی دیگر از کالاها مانند صنایع دستی، کفش و دمپایی نیز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زیادی فروشگاه از بازارهای، هند، تایلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زیبایی پوشانده شده است. درب بسیاری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قدیمی ساخته شده است. در نورپردازی این بازار نیز از فانوس های قدیمی استفاده شده است.گردشگران تور دبی اردیبهشت 95 می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .

 


مرکز خرید ابرج دبی

این مرکز خرید در سال 2006 در منطقه تجاری دیره دبی در خیابان ال سیخا تاسیس شده است . در سه طبقه از این مرکز , انواع مغازه ها و بوتیک ها به فروش جواهرات, لوازم الکتریکی, عطر و وسایل آرایشی , پوشاک و لباس , کیف و کفش و… می پردازند . در این مرکز خرید رستوران هایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی را در آن جا میل فرمایید.یک مرکز تجاری مدرن نیز در این مرکز وجود دارد که به شرکت های مختلف خدمات ارائه می دهد و فستیوال های مختلفی نیز در این مرکز برگزار می گردد. این مرکز در روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و گردشگران تور دبی بهار 95به راحتی می توانند در این مرکز مشغول خرید شوند .


دبی مال

دبی مال یکی از بزرگ‌ترینمرکز خریدجهان است که در شهرتور دبی بهار 95، امارات متحده عربیساخته شده‌است. این مرکز خرید بخشی از پروژهٔ ۲۰ میلیارد دلاریبرج خلیفه، بلندترین سازهٔ جهان می‌باشد و دارای بیش از ۱،۲۰۰ فروشگاه است. این مرکز خرید در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ برای مردم بازگشایی شد. دسترسی به تور دبی تعطیلات بهار 95 مال توسط خیابان دو طبقهٔ «دوحه» امکان‌پذیر است.از امکانات تفریحی این مرکز خرید می‌توان به یک زمین یخ با استانداردهای المپیک، یک آکواریم و باغ‌وحش زیر آب، چندین سینما، شهربازی و سالن غذاخوری اشاره کرد.همچنین آبنمایدبیدر کنار این مرکز خرید ساخته شده‌است. آبنمایی که به گفتهٔ سازندگانش، تماشایی‌ترین نمایش فوارهٔ موزیکال جهان است.


بازار کرامه دبی 

این مجموعه به دلیل داشتن چندین مرکز خرید و دارا بودن قیمت های مناسب ایرانیان زیادی را برای سوغات جذب خود می کند . این بازار که یکی از بازارهای کرامه دبی است در کنار هم قرار گرفته اند . این بازار در منطقه کرامه تور دبی خرداد 95 واقع گردیده است .

 

نرخ تور دبی برای ورودی 1 اردیبهشت بهار 95

تور دبی از اصفهان 3 شب و 4 روز هتل سیتی استار دبی ورودی 2 اردیبهشت بهار 95

آفر تور دبی از تهران پنج شب و 6 روز با پرواز قشم ایر اقامت در هتل گلوریا دبی ورودی 3

تور دبی 6 شب و 7 روز با پرواز آسمان در هتل مسکو دبی ورودی 4 اردیبهشت بهار 95

قیمت تور دبی برای ورودی 5 اردیبهشت بهار 95


هتل های دبی

هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل 4 ستاره فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد در خیابان شیخ زاید قرار دارد. ایستگاه متروی امارات تاورز تا هتل 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد و گردشگران تور دبی خرداد 95به راحتی می توانند با مترو در شهر به رفت و آمد بپردازند.  این هتل 384 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات پنجره های بزرگ، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و … هستند. در طبقه 43 ام استخر وجود دارد که چشم انداز پانورامایی از ساحل جمیرا دارد. مهمانان می توانند در 5 رستوران واقع در این هتل منوهای متنوع غذایی را تجربه کنند. پارکینگ رایگان نیز در این هتل وجود دارد. فاصله هتل تا کنوانسیون بین المللی دبی و تا مرکز تجارت 1/6 کیلومتر است. همچنین فاصله هتل تا برج خلیفه 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 14/5 کیلومتر است.تور دبی بهار 95

امکانات هتل فور پوینتز بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

استخر سر باز، باشگاه، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی اردیبهشت 95


هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون فایننشیال سنتر در خیابان شیخ زاید دبی قرار دارد و دارای 14 طبقه و 341 اتاق است که اتاق ها طراحی داخلی زیبایی دارند. این هتل فقط یک ایستگاه اتوبوس تا برج خلیفه، دبی مال و داون تون فاصله دارد. هتل 3 رستوران دارد که انواع غذاهای خوشمزه در آن ها سرو می شود.تور دبی بهار 95 در کافه بلژیکی این هتل غذاهای بلژیکی سرو می شود و این کافه زیبا اتمسفر و جو دهه 1920 میلادی را دارد. گردشگران تور دبی خرداد 95 می توانند از خدمات ماساژ، اسپا و سونا لذت ببرند و به ریلکسیشن برسند. فاصله هتل تا مرکز تجارت جهانی 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است.

امکانات هتل ریتز کارلتون فایننشیال سنتر دبی

تراس، باشگاه، اسپا، ماساژ، استخر سر پوشیده، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، رستوران،روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای با هزینه .تور دبی بهار 95


هتل مارکو پلو دبی

هتل 4 ستاره مارکو پلو دبی در خیابان الموتینا در منطقه دیره واقع شده استاین هتل در چند قدمی مترو قرار دارد وگردشگران تور دبی اردیبهشت 95می توانند به راحتی با مترو در شهر رفت و آمد کنند. فاصله هتل تا ترمینال 1 فذودگاه بین المللی دبی 5/6 کیلومتر است، همچنین هتل فاصله کمی تا ترمینال اتوبوس و رستوران های مختلف دارد. این هتل 126 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، وای فای رایگان، حمام و … هستند.  هتل رستوران های مختلفی دارد که انواع غذاهای هندی، چینی و … در آن سرو می شود.

امکانات هتل مارکو پلو دبی

باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.تور دبی اردیبهشت 95


هتل فوانیکس دبی

هتل 3 ستاره فوانیکس دبی (Phoenix) در میدان نصر دبی واقع شده و 80 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، کمد، دوش، سشوار، حمام و … هستند. این هتل یک رستوران دارد که انواع غذاها در آن سرو می شود. فاصله هتل تا مرکز خرید الغریر و بازار ادویه 20 دقیقه رانندگی است. تور دبی اردیبهشت 95خدمات لاندری و اتوکشی نیز توسط هتل ارائه می شود و کرایه اتومبیل نیز موجود می باشد. این هتل 20 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد. مسافران تور دبی خرداد 95می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.همچنین این هتل دارای امکاناتی همچون :تراس، اسپا، ماساز، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان و … میباشد.

 


تور لحظه آخری دبی

قیمت تور دبی

نرخ ویژه تور دبی

ارزان ترین تور دبی

آفر تور دبی

چارتر تور دبی

تورهای دبی


ارزان ترین هتل های آنتالیا

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. تور آنتالیا بهار 95این هتل در مجموع 373 اتاق دارد. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا40کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 45کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر تا این هتل فاصله دارند.امکانات این هتل شاملرستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس،استخر روباز، آرایشگاه و… . مسافران تور آنتالیا اردیبهشت 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.


هتل هیمروس بیچ آنتالیا

هتل هیمروس بیچ آنتالیا در ۴۵ کیلومتری آنتالیا و۱ کیلومتری ساحل ساخته شده است . این هتل یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است .

امکانات هتل :

منطقه لابی با پذیرش ۲۴ ساعتهتور آنتالیا اردیبهشت 95 و چک کردن خدمات ، صندوق امن ، نرخ ارز ، کافه ، مینی سوپر مارکت ، باشگاه تفریحی ، رستوران ،اتاق بازی ، دسترسی به اینترنت WLAN ، سرویس رختشویی با هزینه ، زمین بازی کودکان  و پارکینگ رایگان نام برد . این هتل دارای آپارتمان های اختصاصی مجهز به امکانات آشپزی و سیستم تهویه هوا می باشد وعلاوه بر ساحل اختصاصی دارای یک استخر نیز می باشد که بخش مربوط به کودکان آن جداست .تور آنتالیا بهار 95

امکانات اتاق ها :

 صندوق امن , تلویزیون های ماهواره ای و آشپزخانه با یک یخچال کوچک و فر ،تهویه مطبوع مرکزی و گرمایش ، حمام خصوصی با WC نام برد. اتاق های هتل دارای تلویزیون و یک بالکن می باشد و اینترنت رایگان در اتاق ها قابل استفاده می باشد .


هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا از هتل های 5 ستاره و لوکس در آنتالیا می باشد که دارای بهترین امکانات روز هتل داری می باشد که حتی در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم موجود می باشد.تور آنتالیا بهار 95

از امکانات عمومی هتل برای گردشگران تور آنتالیا اردیبهشت 95 می توان اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . اشاره کرد.

شما می توانید با رزرو این هتل سفری خوب را تجربه کنید و همچنین قابل ذکر است که برای خرید سوغاتی دیگر جای نگرانی نیست ، شما مسافرانتور آنتالیا اردیبهشت 95می توانید از فروشگاه این هتل خرید کنید.


هتل کیمروس مابیچ آنتالیا

هتل کیمروس مابیچ آنتالیا از هتل های 5 ستاره و معروف در آنتالیا می باشد و دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد که از یک سمت به کوه های تاروس و در طرف دیگر درخت های صنوبر دیده می شود. تور آنتالیا بهار 95قابل ذکر است که این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد و از امکانات هتل برای مسافرانتور آنتالیا اردیبهشت 95 می توان به سونا و جکوزی ، استخر ، اتاق ماساژ، حمام ترکی ، سلاریوم ، خدمات زیبایی پوست و صورت ، سالن بدنسازی ، سرسره آبی و زمین های بازی مثل تنیس ، بسکتیال و والیبال را نام برد.

 

قیمت تور آنتالیا

تور آنتالیا ارزان

تور آنتالیا قیمت مناسب

تور آنتالیا ارزان قیمت

تور آنتالیا لحظه آخری

تور آنتالیا فوری

تور آنتالیا دقیقه 90


جاذبه های گردشگری ترکیه

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

این مسجد به خاطر معماری شگفت انگیز، نماهای باشکوه داخلی و اهمیت تاریخی اش گردشگران تور ترکیه بهار 95 را به شهر استانبول جذب می کند. بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت هزار سال کلیسا بود. سپس از سال 1453 تا 1934 که تبدیل به موزه شود، مسجد بود. می توانید از این مسجد در محله سلطان احمد، در روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:30 تا 04:30 دیدن کنید. ورودی آن 13 دلار آمریکا است. اگر به بناهای تاریخی علاقه مند هستید حتما با تور ترکیه اردیبهشت 95 همراه شوید .

 

 


معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

یکی از عجایب هفتگانه جهان معبد آرتمیس می باشد که یک معبد یونانی است و لقب الهه آرتمیس را به خود اختصاص داده است این بنا در شهر افسوس قرار گرفته است. این معبد سه بار مورد بازسازی قرار گرفت ولی در نهایت در سال 401 به صورت کامل ویران گردید. معبد آرتمیس در سال 550 قبل از میلاد ساخته شده بود و به عنوان زیباترین بنای روی زمین شناخته می شد. این معبد زیر بنای چهارگوش دارد و از مرمر ساخته شده است، قیمت تور ترکیه دارای پلکان مرمری است که برای اتصال طبقه همکف به بالکن‌های بزرگ و بلند ساخته شده بود. در کل این بنا از ۱۲۷ ستون با ارتفاع 20 متر تشکیل شده است. ستون ها با سرستونهای ایونی و کناره‌های کنده کاری شده جلوه خاصی به معبد می دهند. همچنین بسیاری از آثار هنری در داخل این معبد نهفته شده بود. اگرچه این معبد رو به ویرانی رفته اما هنوز هم گردشگران در تور ترکیه بهار 95 می توانند از باقی مانده های این بنای تاریخی و زیبا دیدن نمایند.

عکس زیر مدلی از معبد آرتمیس کوش آداسی در پارک مینیاترک در استانبول می باشد

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه


مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به حساب می آید ، این مسجد توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ، ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سنیان این مسجد را نیز همانند دیگر ساخته هایش به سبکی از ترکیب شیوه معماری اسلامی و بیزانسی ساخته است . تور لحظه آخری ترکیهاین مسجد از چهار مناره یا گل دسته دارد که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می گردید. آرامگاه او نیز در این مسجد است که به انتخاب خودش بوده و شاید یکی از دلایلش این بود که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد که نامش را بیشتر جاودان می‌کند . آرامگاه او دقیقا بیرون باغ مسجد و نزدیک ساختمان مدرسه واقع شده است. اگر در تور ترکیه بهار 95 از این مکان زیبا بازدید کردید و پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یکی از قشنگ ترین مناظر باشید

 این مسجد شامل ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان در باغ های این مجموعه، نزدیک دیوارهای ضلع جنوب شرقی، قرار دارد که کاشیکاری‌های بسیار زیبایی دارند. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور ترکیه اردیبهشت 95 برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

 مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه


پارک متانیک استانبول ترکیه

این پارک در منطقه بایرام اغلو استانبول  قرار گرفته است و از مکانهای تفریحی و دیدنی استانبول به شمار می آید پارک متانیک تا مرکز شهر استانبول 38 کیلومتر نیز فاصله دارد این پارک گیاهان متنوع و پرندگان گوناگونی دارد.تور لحظه آخری ترکیه

 

تور ترکیه از مشهد

تور ترکیه از شیراز

تور ارزان ترکیه

هتل های خوب ترکیه

هتل دایما بیز آنتالیا ترکیه

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس در آنتالیا می باشد که دارای بهترین امکانات روز هتل داری می باشد که حتی در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم موجود می باشد.از امکانات عمومی هتل برای گردشگران تور ترکیه می توان اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . اشاره کرد.شما مسافران تور ترکیه می توانید با رزرو این هتل سفری خوب را تجربه کنید و همچنین قابل ذکر است که برای خرید سوغاتی دیگر جای نگرانی نیست ، گردشگران تور لحظه آخری ترکیه می توانید از فروشگاه این هتل خرید کنید.


هتل سانتا ماریا کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره سانتا ماریا در کنار دریا ساخته شده و دارای ساحل اختصاصی و پارک آبی می باشد. این هتل 168 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، تلویزیون، سیستم تهویه، یخچال، حمام و بالکن با چشم انداز باغ و اسخر می باشند. در رستوران این هتل صبحانه، ناهار و شام به شیوه بوفه سرو می شود. فاصله هتل تا مرکز شهر کوش آداسی 5 کیلومتر و تا فرودگاه ادنان 65 کیلومتر است. مسافران تور ترکیه اردیبهشت 95 می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.

امکانات هتل سانتا ماریا کوش آداسی

زمین تنیس،پینگ پونگ، دارت، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان


هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 میلادی افتتاح گردیده است.  این هتل آنتالیا ترکیه شامل 469 اتاق و ویلای شیک و لوکس می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا می توان به رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی ,  استخر رو باز و سرپوشیده  , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که میهمانان تور آفر ترکیه بتوانند مایحتاج روزانه و سوغاتی تهیه نمایند ، سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل اشاره کرد.

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه


هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی از جمله هتل های پنج ستاره کوش آداسی به شمار می رود این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده است و از بهترین ساحل های شنی برخوردار می باشد. هتل گرند بلیش کوش آداسی دارای 178 اتاق شیک می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به فرش، ال سی دی 32 اینچ، تلفن، مینی بار، سشوار و … می باشد. مسافران تور ترکیه بهار 95 می توانند در این هتل لوکس و مجلل اقامتی خوب و رویایی را تجربه نمایند.

 از امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی می توان به دکتر 24 ساعته، بار، استخر کودکان، دیسکو، باغ، باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر وشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای برای میهمانان تور ترکیه بهار 95 ، زمین بازی کودکان، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، اتاق های پاک، بالکن و … اشاره کرد.

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 

تور ترکیه اردیبهشت 95

تور ترکیه بهار 95

آفر تور ترکیه با پرواز اسکای برای ورودی 30 فروردین بهار 95

قیمت تور ترکیه برای ورودی 28 فروردین بهار 1395

قیمت تور استانبول ترکیه برای ورودی 29 فروردین بهار 95