تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

مجلل ترین هتل های مالزی

هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی 

هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی

این هتل چهار ستاره در نزدیکی شهر کوالالامپور و در خیابان امباسی روو و جالان امپانگ قرار گرفته است این هتل مجاور مراکز خرید،مکانهای تفریحی و برجهای دوقلوی پتروناس قرار گرفته است.تور مالزی زمستان 94اتاقها کاملا مجهز بوده و دارای چشم انداز زیبا میباشند. و هتل دارای سالن بدنسازی،استخر،مرکز آب گزم ،خدمات ماساژ ،مراکز اداری،رستوران است رستوران هتل انواع غذاهای آسیایی و غربی را سرو میکند.گردشگران تور مالزی نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 


هتل فلامینگو بای دی بیچ پنانگمالزی

هتل چهار ستاره فلامینگو بای دبیچ در در طول ساحلمالزیاست و تا مرکز شهر مالزی بیست دقیقه فاصله دارد.و چهل دقیقه تا فرودگاه مالزینیز فاصله دارد.تور مالزی زمستان 94بالکن اتاقها رو به جزیره پنانگ مالزیو اقیانوس است.هتل دارای استخر بزرگ سالن زیبایی،کافی شاپ و رستوران مجاور اتخر است و همچنین مکانهای تفریحی مالزیدر نزدیکی این هتل است.گردشگران تور مالزی نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 


هتل مریتاس پلانگی بیچ ریزورت لنکاوی مالزی

هتل مریتاس پلانگی بیچ ریزورت لنکاوی مالزی

این هتل پنج ستاره که به صورت تفریحگاه و در موقعیتی عالی در امتداد ساحل مالزیقرار گرفته است .تور مالزی زمستان 94هتل دارای مرکز آب گرم،استخر،خدمات ماساژ،سونا ،خدمات نگهداری از کودکان،زمین بازی برای کودکان ،اتاق بازیهای رایانه ای و اتاق جلسه ی مجهز نیز هست.هتل دارای سیصد و پنجاه اتاق است.و یک صرافی در هتل موجود است.همچنین دارای فعالیت های ورزشی مانند ماهیگیری،دوچرخه سواری، پرتاب دارت،اسکواش،پینگ پنگ،قایقرانی است.گردشگران تور مالزی نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 


هتل بی ویو لنکاوی مالزی

هتل بی ویو لنکاوی مالزی

این هتل 4 ستاره در مرکز شهر کوا واقع شده است و با چشم انداز زیبای دریا و تپه ها یکی از بهترین هتلها است.تور مالزی زمستان 94اتاقهای هتل بزرگ و مدرن بوده و مجهز به حمام شخصی ،اینترنت و اتاق کار می باشد.و هتل دارای سالن بدنسازی،مرکز سلامت،استخر روباز ،سالن اداری، اتاقهای آواز خوانی و زمین گلف می باشد.رستوران هتل انواع غذاهای چینی و بین المللی را سرو میکند.گردشگران تور مالزی نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 

هتل های معروف کوش آداسی

هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره کیسمت از هتل های تاریخی کوش آداسی است که میربان افراد معروف بسیاری نظر جیمی کارتر، پادشاه سوئد و ملکه انگلستان بوده است. این هتل در تمام 107 اتاق خود چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارد و همه اتاق ها دارای امکانات ماهواره، تلویزیون، سیستم تهویه، مینی بار، حمام خصوصی و بالکن هستند. مسافرانتور ترکیه نوروز 95می توانند غذای خود را بر روی تراس رستوران این هتل میل کنند و همراه با طعم دلچسب غذاهای خوشمزه از چشم انداز خیره کننده دریای اژه لذت ببرند. در این هتل زمین تنیس قرار دارد و امکانات ورزش های آبی نیز در کنار هتل کیسمت برقرار است. این هتل تا فرودگاه ادنان 65 کیلومتر و تا مرکز کوش آداسی 1/5 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه

استخر سرباز، باغ، تراس، پینگ پونگ، ماساژ، ساحل اختصاصی، اجاره دوچرخه، کتابخانه، زمین بازی، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاهی(با هزینه)، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، اتاق وی آی پی، اتاق ماه عسل، روزنامه، آسانسور.گردشگران تور ترکیه زمستان 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

 


هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره داباکلار در فاصله 250 متری ساحل پابلیک کوش آداسی، در مرکز شهر قرار دارد. این هتل دارای 84 اتاق است که اتاق ها دارای امکانات ماهواره، تلویزیون، مینی بار، حمام، سشوار و بالکن هستند. فاصله هتل تا اولین ایستگاه اتوبوس 150 متر است و مسافران 

تور ترکیه نوروز 95به راحتی می توانند از طریق این ایستگاه به گشت و گذار در این شهر بپردازند. از این هتل با 20 دقیقه رانندگی می توان به شهر باستانی افسوس رسید، فرودگاه نیز در 18 کیلومتری این هتل است.

امکانات هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه 

استخر سرباز، سونا، دارت، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، بار، رستوران، پذیرش 24 ساعته، لاندریف خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، امکانات وی آی پی، آسانسور.گردشگران تور ترکیه زمستان 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن استفاده نمایند.


هتل ریچموند افیسوس ریزورت کوش آداسی ترکیه

هتل ریچموند افیسوس  در سال ۱۹۸۹ در منطقه Aegean ساخته شد .این هتل شامل ۲۶۰ اتاق دو نفره یک ساختمان اصلی ۶ طبقه و ۲ تا  بلوک فرعی است مهمانان هتل افسیوس می توانندازامکانات خوب هتل مانند:  سالن انتظار با میز ۲۴ساعته پذیرش، ۳ آسانسور، فروشگاه،سالن آرایشگاه،کافه، باشگاهتفریحی،اتاقتلویزیون، رستوران مطبوع با بخش ویژه غیرسیگاری ها ، اتاق کنفرانس ، ترمینال عمومی اینترنت (برای هزینه های اضافی)، خدمات اتاق، شستشوی لباس ، خدمات پزشکی ، زمین بازی کودکان  باشگاه بچه ها برای سن ۴ تا ۱۲ سال بهرمند شوند این هتل در مرکز توریستی شهر کوش اداسی واقع شده و به طور مستقیم در کنار ساحل قرار دارد تعداد زیبادی  مرکز خرید، کافه، رستوران را می توان فقط در چند دقیقه پیاده روی  نزدیک هتل دید و ایستگاه  حمل و نقل عمومی در مجاورت هتل قرار گرفته است. فرودگاه ازمیر با استفاده از  وسایل حمل و نقل عمومی ۷۰ دقیقه تا هتل فاصله دارد .تور ترکیه زمستان 94

 

اتاق های هتل شیک و پر نور هستند اتاق ها امکانات خوبی مانند : حمام با سشوار، خط تلفن مستقیم، مینی بار، تهویه مطبوع ، حرارت مرکزی و صندوق امانات به میهمانان ارائه میدهد.

امکانات اوقات فراغت زیادی در هتل برای تفریح و سرگرمی میهمانان مهیا شده یک استخر سرپوشیده شنا و استخر شنا در فضای باز و ۲ استخرکودکان در کنار استخر اصلی هتل قرار دارد  یک ساندویچ فروشی کنار استخر انواع نوشیدنی های با طراوت و خنک را به میهمانان ارائه می دهد برای سلامتی و آرامش میهمانان گزینه های خوبی مانند تور ترکیه نوروز 95 سونا، حمام بخار، خدمات ماساژ (با هزینه های اضافی) آماده شده  و برای علاقه مندان به ورزش  ۲زمین تنیس، سالن بدنسازی، تیراندازی با کمان و ژیمناستیک مهیا شده است همچنین ممکن است بعضی میهمانان به بازی تنیس روی میز، اسکواش، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد (با هزینه های اضافی) و گلف کوچک علاقه  داشته باشند که در هتل موجود است . بخش ویژه ای برای سرگرمی در ساحل  ایجاد می شود که با پرداخت هزینه های اضافی میتوانید انتخاب های متنوعی از ورزش های آبی مانند :  قایقرانی،غواصی و بسیاری دیگر داشته باشید برنامه های نمایشی و سرگرمی خوبی هم برای شب های میهمانان تدارک دیده شده 

رستوران های هتل افسون از مواد غذایی  تازه و متفاوتی برای  پخت انواع غذاهای ترکی و بین المللی استفاده میکنند غذا در رستوران  هتل به صورت بوفه سرو می شود . گردشگرانتور ترکیه نوروز 95می توانند اوقات خوشی را در این هتل سپری کنند .

 


مراکز خرید مشهد

مجتمع تجاری مروارید شرق

 مجتمع تجاری مروارید شرق

 

مجتمع تجاری مروارید شرق درای چهار طبقه می باشد و شامل تالار مروارید ، رستوران پسران کریم ، مرکز خرید نیک ، شرکت مرمر بتن و واحدهای خرید دیگر.تور کیش نوروز 1395

 

آدرس:مشهد، انتهای بلوار خیام، مجتمع تجاری مروارید شرق          تلفن :7530008-9

 


  بازار حکیممشهد

  بازار حکیم مشهد

 بازار حکیممشهداولین و قدیمی ترین بازار روسها درمشهداست . بازار حکیممشهدیکی از بزرگترین مراکز خریدمشهدبحساب می آید که با توجه به تنوع اجناس ، مورد توجه زائران و مسافرانتور کیش نوروز 1395میباشد . این بازار شامل ۴ طبقه و ۱۲۰ واحد تجاری میباشد که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل ، انواع اسباب بازی ، سیسمونی کودک ، کت و شلوار ، لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش و ... به مردم عرضه می شود .

 

 


بازار رضا مشهد

 

بازار رضا مشهد

 

بازار رضا مشهد از بزرگترین مراکز خرید ویژه زائران و مسافران است. بازار رضا مشهد دارای انواع متنوع سوغات مشهد مانند: انگشتر عقیق، فیروزه، عطریات، طلاجات، نبات، زعفران، مهر و سجاده و تسبیح می باشد. بازار رضا در مساحتی به طول 800 و عرض 30 متر بنا شده است که در کل 72000 متر مربع دارای زیربنا می باشد. طول بازار در 2 دالان و 2 طبقه در کل 3 km می باشد.

 

بازار رضا مشهد

 


بازار خیام مشهد

بازار خیام مشهد

بازار خیامتور کیش زمستان 94مرکز خدمات گردشگری و مبادلات تجاری می باشد که در ناحیه شمالی شهر مقدس تور کیش بهمن 94در محدوده 100 متری کمربندی ابوطالب شمالی و بلوارهای خیام قرار گرفته است. این مرکز خرید یکپارچگی  و عظمت ویژه ای در تعیین کاربری‌ها  و مقررات ساخت و ضوابط و اجرا دارد و به نسبت  ضرورت و نیاز تشکیل شده است. برنامه‌ریزی بر روی مرکز تجاری خیام به شیوه ای می باشد که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها و خدمات نقش ویژه ای در امور بازرگانی بخصوص داخلی و خارجی دارد. از امکانات این مرکز خرید:  فروش کالا و بازارهای خرید ، رستوران ها و مرکز پذیرایی ، کافی‌نت و کافی‌شاپ  ، دفترهای شرکت‌های بازرگانی،  بانک، نمازخانه، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی،  ایستگاه تاکسی، خطوط اتوبوسرانی شهری،  آژانس باربری نام برد. بازار خیامتور کیش اسفند 94دارای 196 باب واحد تجاری با معماری خاص و فضای سبز  زیبا و محیطی مناسب برای عرضه کالاهای مورد نیاز مسافران و گردشگران است.

 

 


بازار پروما مشهد

 

بازار پروما مشهد

 

بازار پروما مشهددر کنار میدان جانباز قرار گرفته است و با مساحت پنج هزار مترمربع فضای فروشگاه و تقریبا بیست هزار مترمربع فضای تجاری می باشد که در پنج طبقه بنا شده است. از امکانات بازار پروما مشهد  300 واحد تجاری، پارکینگ و چهار هزار مترمربع فضای سبز و امکانات تفریحی بیشتر از 7000 میهمان در طول روز می باشد.در بازار پرومامشهدکالاهای سوپر مارکت , سبزیجات و میوه , شکلات , شیرینی , لوازم آرایشی , اسباب بازی , زیور آلات , لوازم خانگی , لوازم التحریر , پوشاک و فست فود می باشد.تور کیش اسفند 94

 

 

 

جاذبه های گردشگری مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور کیش نوروز 1395بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و رتبه دوم برای آرامگاه فردوسی کسب کرده است. پارک کوهسنگی مشهد دارای هوایی بسیار تمیز و لذت بخش می باشد و به شکل مثلث ساخته شده که باعث جذب گردشگران شده است. این پارک همیشه مورد استقبال عموم مردم مشهد مقدس و همچنین مسافرانتور کیش زمستان 94قرار گرفته است.

روستای مج مشهد

روستای مج مشهد

روستای مج مشهد از یک سمت به روستای مغان و  ازغد و مایانات و طرقبه و از سمت دیگر روستا به روستای زیبای تجر ، سربرج و سد طرق ختم می شود . روستای مج مشهد در منطقه ای که به صورت کوهستانی قرار گرفته و تپه ماهور و دره های اطراف که در دامنه این تپه وجود دارند که نشان می دهد که مردمانی در زمانهای دور در این دره سکونت داشتند و قبرستان قدیمی در این قسمت وجود دارد که نوع زندگی مردمان پیش از اسلام و بعد از اسلام را نشان می دهد. بعضی از تاریخ شناسان گفته اند که در این منطقه گبرنشینان سکونت داشتند که مقبره پهلوان به نامی هم در این دامنه دیده می شود که مسافران تور کیش نوروز 1395از بازدید کنندگان این روستا می باشند. شغل مردم روستا دامداری و باغداری بوده استتور کیش زمستان 94و بیشتر محصولات روستای مج از میوه های آلبالو , گیلاس و سیب و گردو تشکیل شده است.

 

روستای پاژ مشهد

 

روستای پاژ مشهد

 

روستای پاژ مشهد در 15 km شمالی شهر مقدس مشهد در جاده کارده به کلات نادری قرار گرفته است طبق آثار متون تاریخی و ادبی که از زمان قدیم باقی مانده روستای پاژ مشهد که حکیم ابوالقاسم فردوسی در این روستا متولد شده است.تور کیش اسفند 94این روستا هم اکنون دارای مساحتی حدود 800 هکتار می باشد که تقریبا چهار هکتار آن منطقه مسکونی می باشد که قسمتی از این منطقه مسکونی در روی تپه ای که به قله معروف می باشد وجود دارد و قسمتی دیگر در وسط روستا می باشد.تور کیش بهمن 94در زمان قدیم به نظر می رسد بخش اصلی این روستا دهکده پاژ می باشد که اطراف آن در آن زمان خندق وجود داشت که برای جلوگیری تهاجمین این خندق را از آب پر می کردند به غیر از این تپه , تپه دیگری با فاصله پانصد متر وجود دارد که قلعه کهنه پاژ نام دارد که وجود سفالهای رنگی و زیبا دارد که از نشانه های قرن نهم و دهم هجری بعد از اسلام می باشد.

 

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور کیش نوروز 1395بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و رتبه دوم برای آرامگاه فردوسی کسب کرده است. پارک کوهسنگی مشهد دارای هوایی بسیار تمیز و لذت بخش می باشد و به شکل مثلث ساخته شده که باعث جذب گردشگران شده است. این پارک همیشه مورد استقبال عموم مردم مشهد مقدس و همچنین مسافرانتور کیش زمستان 94قرار گرفته است.

روستای مج مشهد

روستای مج مشهد

روستای مج مشهد از یک سمت به روستای مغان و  ازغد و مایانات و طرقبه و از سمت دیگر روستا به روستای زیبای تجر ، سربرج و سد طرق ختم می شود . روستای مج مشهد در منطقه ای که به صورت کوهستانی قرار گرفته و تپه ماهور و دره های اطراف که در دامنه این تپه وجود دارند که نشان می دهد که مردمانی در زمانهای دور در این دره سکونت داشتند و قبرستان قدیمی در این قسمت وجود دارد که نوع زندگی مردمان پیش از اسلام و بعد از اسلام را نشان می دهد. بعضی از تاریخ شناسان گفته اند که در این منطقه گبرنشینان سکونت داشتند که مقبره پهلوان به نامی هم در این دامنه دیده می شود که مسافران تور کیش نوروز 1395از بازدید کنندگان این روستا می باشند. شغل مردم روستا دامداری و باغداری بوده استتور کیش زمستان 94و بیشتر محصولات روستای مج از میوه های آلبالو , گیلاس و سیب و گردو تشکیل شده است.

 

روستای پاژ مشهد

 

روستای پاژ مشهد

 

روستای پاژ مشهد در 15 km شمالی شهر مقدس مشهد در جاده کارده به کلات نادری قرار گرفته است طبق آثار متون تاریخی و ادبی که از زمان قدیم باقی مانده روستای پاژ مشهد که حکیم ابوالقاسم فردوسی در این روستا متولد شده است.تور کیش اسفند 94این روستا هم اکنون دارای مساحتی حدود 800 هکتار می باشد که تقریبا چهار هکتار آن منطقه مسکونی می باشد که قسمتی از این منطقه مسکونی در روی تپه ای که به قله معروف می باشد وجود دارد و قسمتی دیگر در وسط روستا می باشد.تور کیش بهمن 94در زمان قدیم به نظر می رسد بخش اصلی این روستا دهکده پاژ می باشد که اطراف آن در آن زمان خندق وجود داشت که برای جلوگیری تهاجمین این خندق را از آب پر می کردند به غیر از این تپه , تپه دیگری با فاصله پانصد متر وجود دارد که قلعه کهنه پاژ نام دارد که وجود سفالهای رنگی و زیبا دارد که از نشانه های قرن نهم و دهم هجری بعد از اسلام می باشد.