تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

هتل 3 ستاره آلزر استانبول

هتل 3 ستاره آلزر استانبول در روبروی مسجد کبود بنا شده و سال 2008 درباز سازی شده است. این در مجموع از 22 اتاق و 6 طبقه تشکیل شده است. ایستگاه حمل و نقل عمومی 50 متر با هتل فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. در این هتل یک صرافی هم وجود دارد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته برای مسافران تور استانبول مسیر می باشد. این هتل به دریای مرمره مشرف می باشد.

_آلزر_استانبول.jpg

 

امکانات هتل آلزر استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، اینترنت وایرلس، گاوصندوق دیجیتالی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، اتاق های ضد صدا، فکس و کپی، اتاق ضد حساسیت، صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان و...

_آلزر_استانبول_1.jpg

_آلزر_استانبول_2.jpg

_آلزر_استانبول_3.jpg

هتل 5 ستاره شرایتون آتاکوی استانبول

هتل 5 ستاره شرایتون آتاکوی استانبول در محله آتاکوی مارینا و رو به دریای مرمره و در 8 کیلومتری فرودگاه آتاتورک استانبول بنا شده است. همچنین این هتل در 10 کیلومتری منطقه سلطان احمد قرار دارد. در این هتل خدمات ماساژ درمانی نیز ارایه می شود. تمام اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت می باشد. در نزدیکی هتل شرایتون مراکز خرید گالریا و کاروس قرار گرفته است. در این هتل سالن تناسب اندام و بدنسازی و زمین تنیس وجود دارد. این هتل همچنین ترانسفر برای مرکزهای گردهمایی شهر در اختیار میهمانان قرار می دهد. اتاق های آن به صورت 24 ساعته سرویس دهی دارند.

_شرایتون_استانبول_1.jpg

_شرایتون_استانبول_2.jpg

_شرایتون_استانبول_3.jpg

_شرایتون_استانبول_4.jpg

_شرایتون_استانبول_5.jpg

امکانات هتل شرایتون آتاکوی استانبول:

امکانات رفاهی: رستوران، بار، سرویس نگهداری کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، خشکشویی، آرایشگاه، خانه داری، ترانسفر فرودگاهی، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه ماشین، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، گرمایش و...

امکانات ورزشی: استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، تنیس، دوچرخه سواری، مرکز بدنسازی، بولینگ، ماهیگیری . برای استفاده از امکانات این هتل حتما با تور استانبول همراه شوید .

_شرایتون_استانبول_6.jpg

_شرایتون_استانبول_7.jpg

_شرایتون_استانبول_8.jpg

_شرایتون_استانبول_9.jpg


هتل 4 ستاره آرامش کیش

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است.

امکانات هتل آرامش کیش : 

تعدادی از اتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کیش، در یکی از بهترین مناطق تفریحی و گردشگری جزیره زیبای کیش واقع شده. نزدیکی به بازارهای اصلی شهر نظیر: بازار ونوس و  بازار مریم، بازار زیتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفریحی نظیر: اسکله بزرگ تفریحی، بولینگ مریم، مرکز ورزش های دریایی و غیره، سبب شده تا هتل آرامش از موقعیتی منحصر به فردی برخوردار باشد. برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.


اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش :

اسکله تفریحی کیش مجموعه‌ ای است که امکانات تفریحی از قبیل : جت اسکی، قایق های پدالی (با ظرفیت چهارنفر)، قایق های ماهیگیری، قایق های پارویی، سه چرخه های آبی، امکانات غواصی و قایق های کف شیشه‌ای که گردشکران از آن برای تماشای دنیای شگفت انگیز آبزیان زیبای خلیج فارس استفاده می کنند. مجموعه اسکله تفریحی کیش که در مجاورت چند مجموعه تفریحی دیگر قرار گرفته است بسیار مورد استقبال گردشگران جزیره کیش قرار می گیرد.


غار داملاتاش

غار داملاتاش :

غار داملاتاش مکان مناسبی است برای گردشگران که در آن علاوه بر دیدن مناظر خارق العاده طبیعی امکان دیدن  سنگهائی تغییر شکل  یافته نیز وجود دارد. در این غار دیوارهای سنگی که  به طرز خارق العاده ای در طول زمان تغییر شکل داده تصاویر بسیار زیبایی را خلق کرده اند.در همین محدوده موزه باستان شناسی و قوم نگاری نیز وجود دارد که بازدید از آنها نیز خالی از لطف نمی باشد. (این موزه همه روزه بجز روزهای دوشنبه جهت بازدید گردشگران باز می باشد). از مکانهای دیدنی دیگر این منطقه 3 غار دریائی بنام های فسفرلوماعارا  به معنای غار فسفری با ترکیبات سنگی درخشان و شب تابی که در خود جای داده استوکیزلارماعاراسی غار دخترها که در گذشته محل نگهداری اسرای زن توسط دزدان دریائی به شمار می آمده است و  عاشیک لا ر ماعاراسی می باشد که دسترسی به این 3 غار با قایق امکان پذیر خواهد بود . برای دیدن از این مکان تاریخی با تور آنتالیا همراه شوید .

 

_2.jpg

.jpg

_3.jpg