تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 

در تور مشهد 94 از این خانه زیبا دیدن کنید. خانه ملک مشهد مربوط به اواخر دوره قاجار است که در ضلع شرقی خیابان امام، روبروی اداره دارائی واقع شده و به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این بنا یکی از نمونه خانه های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود که در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است. طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است.

در تور مشهد 94 از بازدید این خانه زیبا لذت خواهید برد . خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی می باشد. حمام خانه ملک تنها نمونه حمام تاریخی خصوصی دوره خود در شهر مشهد معرفی شده که در سال 1385 به عنوان خانه توریست انتخاب شد. خانه ملک یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مشهد می باشد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. 

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 

مرکز خرید چاینا پلازا

مرکز خرید چاینا پلازا

در تور چین 94 از این مرکز خرید دیدن کنید. مرکز خرید چاینا پلازا گوانجو را باید دومین پاساژ خرید بزرگ این شهر دانست. در این مرکز مهم خرید هشت طبقه وجود دارد. که  انواع کالاها و برندهای شرکت های بین المللی آمریکایی ،اروپایی ، آسیایی و خود کشور چین به فروش میرسد.طبقۀ چهارم چاینا پلازا نمایشگاه دائمی های-تک  هست. یک طبقه هم مخصوص فروش کتاب و نوشت افزار  و محصولات فرهنگی مربوط به کشور چین است. چیزهای جالبی هم توی این طبقه دیده میشود.

در تور چین تیر 94 از گشت در این بازار زیبا لذت خواهید برد.مثل محصولات صنایع دستی مانند: سفال چین، مبلمان کلاسیک چینی، باغبانی چینی، هنرهای فولکلور و انواع هنرهای دستی چینی.  یک طبقه هم به فروش لوازم خانه اختصاص داره که در انحصار 9 شرکت برتر می باشد . و آنها تولیدات خود را در معرض نمایش و فروش گذاشته اند. در تور چین 94 از این مرکز خرید ارزان و با کیفیت نمایید. در این مرکز حرید گوانجو، یک طبقه نیز شامل انواع رستوران های چینی، کره ای، ژاپنی و ... می باشد. طبقۀ دیگر را هم لوکس ترین سیتمای شهر گوانگجو به خود اختصاص داده تا در کنار خرید از گوانژو یا گوانحو یک مرکز تفریحی نیز در گوانجوی چین محسوب شود.این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب مشغول بکار می باشد. برای رفتن به این مرکز خرید گوانجو می توانید. از مترو گوانژو خط 1 ، ایستگاه lieshi Lingyuan  استفاده کنید.

 

 

 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

در تور کیش 94 در این هتل زیبا و آرام اقامت خوبی خواهید داشت .هتل شباویز کیش یک هتل دو ستاره است که به صورت هتل آپارتمان می باشد و مساحت آن حدود 20000 متر مربع است . این هتل در جنوب شرقی کیش و در ابتدای جاده جهان در نزدیکی ساحل است و فاصله این هتل تا فرودگاه 11 کیلومتر می باشد .این هتل دارای 932 اتاق و 276 تختخواب است که اتاق ها مجهز به تلویزیون، تلفن، یخچال، سرویس بهدتشتی ایرانی،حمام و مبلمان می باشند، اقامت در اتاق های مناسب و زیبای این هتل استراحت لذت بخشی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

 

امکانات هتل شباویز کیش

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه  . در تور کیش تیر 94 از امکانات این هتل استفاده کنید. 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

در تور کیش تعطیلات تیر 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد. هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... .  در تور کیش 94 از امکانات این هتل لذت ببرید.

 

 

پارک لاورز ارمنستان

در تور ارمنستان تابستان 94 در این پارک زیبا به تفریح بپردازید. پارک لاورز ارمنستان یک پارک عمومی در شهر ایروان است که در خیابان بقرمیان، در قسمت مرکزی ناحیه کنترون قرار دارد. این پارک در سال های 2005 تا 2008 به طور کامل نوسازی شد. در سال 2010 مجسمه شاعر ارمنی، گِئورگ اِمین، در این پارک قرار داده شد. این پارک دارای 370 درخت زیبا و سرسبز می باشد که لطافت خاصی به فضای پارک بخشیده اند. می توانید در تور ارمنستان در این پارک زیبا به تفریح و گردش بپردازید.

پارک لاورز ارمنستان

پارک لاورز ارمنستان

پارک لاورز ارمنستان

پارک لاورز ارمنستان

پارک لاورز ارمنستان

مجسمه گِئورگ اِمین شاعر ارمنی در پارک لاورز ارمنستان