تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

هتل های خوب مالزی

هتل ماینز ولنس کوالالامپور مالزی

هتل ماینز ولنس کوالالامپور مالزی

هتل ماینز ولنس کوالالامپور مالزی از جمله هتل های لوکس و ایده آل مالزی به شمار می رود.تور مالزی نوروز 95این هتل در حومه پایتخت مالزی، جایی در نزدیکی مراکز تجاری واقع گردیده و از این رو امکان تردد به بسیاری از اماکن توریستی را برای گردشگران تورمالزی آسان نموده است . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور حدود 32 کیلومتر می باشد . از خدمات این هتل می توان به ترانسفر رایگان به فرودگاه و برخی مراکز تجاری نیز اشاره کرد .تور مالزی دی 94ساختمان هتل از بنایی لوکس و معاصر برخوردار است و دارای یک باغ سرسبز می باشد . فضای داخل هتل نیز آراسته و پاکیزه بوده و بهترین و خوش اخلاق ترین نیروهای خدماتی در آن مشغول فعالیت می باشند . گردشگرانتور مالزی زمستان 94 که از نقاط مختلف دنیا در این هتل اقامت دارند ، همگی از امکانات ، سرویس دهی و برخورد مناسب پرسنل رضایت داشته و محیط آن را رویایی توصیف کرده اند . 


 

 

هتل میکاسا کوالالامپور مالزی

 هتل میکاسا کوالالامپور مالزی

هتل میکاسا کوالالامپور مالزی Micasa All Suites Hotel با خدمات عالی خود پذیرای میهمانان تور مالزی بهمن 94 می باشد. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد و اقامت راحت و مجللی را به همراه بهترین امکانات به میهمانان خود ارائه می دهد. هتل دارای 242 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها فوق العاده تمیز می باشد.هتل امکانات رفاهی از قبیل استخر شنا و مرکز آب گرم به میهمانان خود ارائه میدهد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.این هتل دارای  اتاق می باشد.

هتل میکاسا کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل : استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم می باشد و این امکانات به صورت رایگان به مسافران تور مالزی نوروز 95ارائه می شود. علاقه مندان به ورزش نیز قادرند از امکانات وزشی این هتل استفاده نمایند از جمله این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی  اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت 24 ساعته آماده از مسافران پذیرش از شما میهمانان گرامی می باشد. این هتل همچنین به فکر خانواده ها نیز بوده و اتاق های مخصوص خانواده ها در هتل تعبیه شده است.


هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

هتل پاسیفیک ریجنسی از جمله هتل های 5 ستاره کوالالامپور مالزی به شمار می رود این هتل در منطقه مثلث طلایی و نزدیک به خیابان های سلطان اسماعیل و آمپنگ قرار گرفته است و همچنین تفرجگاهی مجلل و زیبا برای مسافران تور مالزی نوروز 95 می باشد . به دلیل نزدیکی به رستوران های مجلل و مراکز خرید مدرن و کلوپ های شبانه این هتل از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار می باشد  همچنین به وسایل حمل و نقل عمومی نیز به راحتی دسترسی دارد . فاصله هتل پاسیفیک ریجنسی تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور چیزی حدود 45 دقیقه پیاده و تا برج های معروف و دوقلوی پتروناس و ایستگاه منو ریل بوکیت ناناس پیاده 10 دقیقه فاصله دارد. ساختمان این هتل به شیوه ای مدرن و لوکس طراحی گردیده است و مجهز به جدیدترین امکانات روز دنیا می باشد.  . این هتل باشکوه به علت بهره مندی از بهترین پرسنل و کادر خدماتی و تاپ ترین سرویس ها به گردشگران تور مالزی زمستان 94 به یکی از شلوغ ترین هتل های 5 ستاره تبدیل گردیده است  .   

اتاقهای هتل پاسیفیک ریجنسی 

این هتل شامل 283 اتاق استاندارد و سوئیت یک خوابه ،  لوکس وسوئیت ماه عسل می باشد که پاک و بدون دخانیات بوده و فضایی آرامش بخش و رمانتیک را دارا می باشد. در طراحی اتاق ها از رنگ های سایه روشن و خنثی استفاده شده است که زیبایی آن ها را دو چندان کرده است. اتاق ها شامل وسایل مدرن و مبلمانی کلاسیک ، فضای کار و صندلی های راحت و پنجره هایی با نورگیر مناسب می باشند. تمام اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و کلیه لوازم ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، آشپز خانه ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. اتاق و سوئیت های مجلل هتل پاسیفیک ریجنسی از جذابیت زیادی برای گردشگران تور مالزی بهمن 94برخوردار بوده و توانسته رضایت ایشان را جلب نماید . 

امکانات هتل پاسیفیک ریجنسی

بر روی بام هتل استخر روبازی قرار دارد که بوفه ای جهت فروش نوشیدنی و تنقلات دارد ، سونا و جکوزی ، ماساژ درمانی و اسپا  ، مرکز سلامت و آب گرم ، سالن بدنسازی مجهز ، میز بیلیارد ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، سالن کنفرانس ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سالن زیبایی و آرایشگاه ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، کافی نت ، پارکینگ و . . . می باشد . کافی شاپ ، بار و رستوران هایی متنوع که با انواع غذاهای لذیذ بین المللی ، غربی ، محلی و تایلندی از میهمانان تور مالزی زمستان 94 پذیرایی گرم و صمیمانه ای کرده و به ایشان خوش امد می گویند نیز بخشی از امکانات گسترده هتل پاسیفیک ریجنسی می باشد.  امکاناتی که فراتر از یک هتل 5 ستاره بوده و نیروهای خدماتی آن نیز همواره به دنبال جلب رضایت مسافران هتل می باشند . 

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.