تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

تور کیش

تور آنتالی , تور دبی , تور ترکیه , تور مالزی

هتل های 3 ستاره کیش

هتل 3 ستاره جام جم کیش در زمینی به مساحت 8855 هزار مترمربع در مرکز جزیره کیش و در انتهای بلوار دریا واقع شده است. از مزیتهای این هتل می توان به نزدیک بودن آن به دانشگاه کیش و بازارهای زیتون، مروارید و ونوس و نیز اسکله تفریحی اشاره کرد. هتل جام جم کیش دارای 50 اتاق و 150 تخت خواب می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه جزیره 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه می بوده و باعث دسترسی آسان مسافران تور کیش به هتل و مراکز خرید می شود .

امکانات هتل جام جم کیش :

پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، لاندری، آسانسور، لابی،  رستوران،  کافی شاپ ، ماهواره،  اینترنت در لابی،  نمازخانه،  چایخانه سنتی،  سالن کنفرانس،  خدمات خانه داری،  تاکسی سرویس ،  صندوق امانات اختصاصی و ...

 

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش


 

هتل 3 ستاره جام جم کیش

هتل 3 ستاره جام جم کیش


 

تصویری از هتل 3 ستاره جام جم کیش

تصویری از هتل 3 ستاره جام جم کیش


هتل 3 ستاره سیمرغ کیش در بلندترین منطقه توریستی کیش در ابتدای جاده جهان در زمینی به مساحت 20234 هزار متر مربع واقع شده است. این هتل در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش واقع شده و دارای 86 اتاق و 306 تخت خواب می باشد. هتل سیمرغ کیش از فضایی سرسبز با درختان نخل و گل و گیاه و محوطه ای دلنواز برخوردار است. از مزیتهای این هتل می توان ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که باعث جذب مسافران تور کیش گردیده است.

امکانات هتل سیمرغ کیش :

پارکینگ اختصاصی هتل  و  پارکینگ سرپوشیده،  فضای سبز، لابی،  رستوران ،  کافی شاپ،  صندوق امانات اختصاصی و ...

 

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش


هتل 3 ستاره سیمرغ کیش

هتل 3 ستاره سیمرغ کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.